Nog vier dagen.

11 maart 2018 - Venray, Nederland

Daar zit ik dan. Op de bank, met een dekentje over me heen. Net de finale van Wie is de Mol? 2018 zitten kijken. Spoiler, het is Jan! Niet aan zien komen, alweer. Ik sluit de browser af en dan zie ik het. Nog 4 dagen. Nog 4 dagen tot mijn reis begint. En het dringt nog niet tot me door. 'Afscheid nemen bestaat niet' zong Marco Borsato. Maar hoe moet je afscheid nemen als je nog niet door hebt dat je over een paar dagen in het vliegtuig stapt naar Indonesië? Alle afscheidsfeestjes heb ik al achter de rug. Dat deed toch wel een beetje pijn. Het lijkt zo definitief. Sommige mensen doen alsof ze me nooit meer zien. Best grappig hoor, zo voel ik me wel gewaardeerd. Mensen gaan me echt missen. Ik kan de woorden 'voor je het weet is het weer voorbij' niet meer aanhoren. Want wat als ik heimwee krijg? Wat als er iets mis gaat? Wat als.... Nee Naomi, geen wat als. We gaan er voor.

1. Manon:
    Komt goed meid!
  2. Simone v. Rhee:
    12 maart 2018
    Goede teis, geniet ervan!
  3. Opa van Soest:
    12 maart 2018
    ik weet dat je er voor gaat Kanjer groetjes
  4. Oma & Opa uit het *verre Oosten* <Hengelo Oooo!!!>:
    12 maart 2018
    van... Nog een *O* & *O* ,maar nu uit het *Oosten*...het verre...is ver weg ,maar toch... dicht bij...,als jij het wilt...veranderd de Wereld...,in ons Universum...,tot ziens !
  5. Corine Deenen:
    15 maart 2018
    Vandaag is het zover. Je reis gaat beginnen. Ik ga je mooie avontuur zeker volgen. Geniet er met volle teugen van. Dikke kus 😘
  6. Andy Scharrenberg:
    15 maart 2018
    Het is zo ver je bent onderweg naar Bali.
    Spannend maar vooral een hele mooie ervaring. Geniet.....enne het weer is in ieder geval beter daar.
    😘